czwartek, 28 lutego 2013

Prolog

Wiem że miałam dodawać notki co trzy dni.Ale wolałam dodać prolog żebyście mieli przedsmak tego co was czeka.Jest krótki ale wprowadza w życie głównej bohaterki i jej rodziny.A skoro mam do szkoły na 10;00 to jeszcze coś dopisze do 15 rozdziału.Przyjmę wszelką krytykę.Więc...miłego czytania.
*********************************************************************************

09.03.2004 rok

-Mamo, mamo!- niska ośmioletnia dziewczynka o długich blond włosach i niebieskich oczach wbiegła do kuchni w poszukiwaniu swojej rodzicielki.Nigdzie jej nie było.Przy stole siedział tylko wysoki mężczyzna ubrany w mundur wojskowy w kolorze zgniłej zieleni.Jego twarz była schowana w dłoniach a na dębowe panele spadały pojedyńcze  krople słonych łez.
Dziewczynka podeszła do mężczyzny i położyła mu drobną białą dłoń na kolanie.Podniósł głowę i spojrzał na swoją córkę zatroskanym wzrokiem.
-Tato, gdzie mama?- zapytała.On tylko starł  łzy, które spływały mu po policzkach i uśmiechnął się blado do dziewczynki :
-Mama wyjechała- odpowiedział lekko zachrypniętym głosem.W rzeczywistości prawda była zupełnie inna.
-A kiedy wróci?-zadała kolejne pytanie nie rozumiejąc jaką krzywdę mu wyrządza.
-Nie wiem skarbie, nie wiem- odpowiedział-idź do Vanessy ja muszę gdzieś zadzwonić.
Dziewczynka wykonała polecenie i z uśmiechem na ustach pobiegła do swojej starszej siostry.
Obserwował każdy jej ruch i gdy zniknęła z pola jego widzenia podniósł słuchawkę i wykręcił numer swojej rodzicielki:
-Wszystko załatwione pogrzeb odbędzie się 27 września o godzinie 9:00...

*********************************************************************************
Więc mniej więcej tak to wygląda.Mam nadzieję że sie podobało.
PZDR
-Moonia

12 komentarzy:

  1. O matko jaki prolog... serio zmarła? :( Jejuu jak im współczuje.
    Już tak nie mogę sie doczekać ze masakra xD Zapowiada sie genialnieee! Czekam i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu pisze że zmarła ale nie jest podany powód...z resztą to wszystko będzie później :3

      Usuń
  2. buu smutny prolog :( ale też jestem ciekawa co dalejj ^^ to czekam z niecierpliwościa na rzdz ;D PZDR ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będą smutne rozdziały ale przeważały będą szczęśliwe

      Usuń
  3. Ojej.. :( Smutaśny ten prolog :( Szkoda mi ich.. :( Ale czekam na 1 rozdział ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za wejście :)

      Usuń
    2. Nie ma za co :) Jak coś to konto Lili Angel to moje 2 konto z @aduss_angelika ;)

      P.s http://liliandangel.blogspot.com/2013/03/rozdzia-iii.html zapraszam :) oraz na www.adussangelika.blogspot.com pojawił się nowy rozdział :)

      Usuń
  4. Matko :'( nie lubię smutnych rzeczy :'( ale to takie piękne,że nie mogę się powstrzymać od łez :'''( czekam na rozdział bo zapowiada się cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sumutaśne :,( ale będzie dobrze! Super prolog i bohaterowie ^^ czekam nn ;**

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne.
    zapraszam do mnie :
    http://ourloveispriceless.blogspot.com/2013/06/o-mnie.html

    OdpowiedzUsuń